2010. január 22., péntek

Szórakozott sztori

Ezt a mémet Seafalcon indította útjára; történeteket mesélünk saját szóakozottságunkról.

Lássuk:

———-

Saját szórakozottságom a család körében legendás. Ebből azonban kevés jó történet született - és sok bosszúság.

——-

Körülbelül tíz esztendővel ezelőtt történt. Anikó akkor egyetemi konzultáción volt Debrecenben, Réka meg elutazott valahová az éppen aktuális zenekarával. Lillával ketten voltunk odahaza. A kicsinek este fel kellett lépnie - méghozzá hegedűvel.

A fellépés helye a gyulai Park Hotel volt; akkori lakhelyünktől az olyan jó másfél-két kilométere van.

Este szépen felöltöztettem a kislányomat, előtte kényelmesen vacsoráztunk, minden szükségest előkészítettünk, időben elővettem a tárolóból a kerékpárt, felültettem Lillácskát a csomagtartóra, és szép kényelmesen elkarikáztam vele a Park Hotelhez.

Bő negyedórával a fellépés előtt meg is érkeztünk. Leemeltem a csomagtartóról a kicsit, lelakatoltam a lovamat, magamhoz vettem szatyrot-iratot-mifenét, és indultunk volna be.

Ekkor Lilla hirtelen rám néz, és felkiált:

Apa! A hegedű!

Döbbenten néztünk egymásra.

Otthon maradt a hangszer…

——

Raves, Onsai, Tündi, Hanter…

Tietek a szó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése