2016. július 24., vasárnap

Mikulás bácsi modernizál

 Hahota számára írtam, tegnapelőtt éjjel fejeztem be. Sok sikert kívánok vele a Hahotának!
Csak egy dalszöveget teszek ide.

Nem különösebben szorgos szereplő énekli:



Nr. 4. Pohos főkrampusz dala

Sok a munka errefelé,
Lótni-futni kell,
Pedig engem csupán a
Pihenés érdekel.

Főkrampusz a beosztásom,
Pohos a nevem,
Sajnos az igazi henyélést
Nem ismerem.
Olyan világ kéne, ahol
Csak feküdni kell,
Pár lépésnél távolabb
Sose indulni el!
A boldogsághoz
A munka kevés,
Az élet,
Az élet
Csak pihenés!

Túlságosan is szorgalmas
Ez a Mikulás,
Ebben sajnos nem várható
Semmi változás.

Főkrampusz a beosztásom,
Pohos a nevem,
Sajnos az igazi henyélést
Nem ismerem.
Olyan világ kéne, ahol
Csak feküdni kell,
Pár lépésnél távolabb
Sose indulni el!
A boldogsághoz
A munka kevés,
Az élet,
Az élet
Csak pihenés!

Főkrampusz a beosztásom,
Pohos a nevem,
Sajnos az igazi henyélést
Nem ismerem.
Olyan világ kéne, ahol
Csak feküdni kell,
Pár lépésnél távolabb
Sose indulni el!
A boldogsághoz
A munka kevés,
Az élet,
Az élet
Csak pihenés!

Mikulásnál, Télanyunál
Modernebb vagyok,
Ők folyton dolgoznak, én
Pihenni akarok!

Főkrampusz a beosztásom,
Pohos a nevem,
Sajnos az igazi henyélést
Nem ismerem.
Olyan világ kéne, ahol
Csak feküdni kell,
Pár lépésnél távolabb
Sose indulni el!
A boldogsághoz
A munka kevés,
Az élet,
Az élet
Csak pihenés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése