2012. december 12., szerda

Nem hiszek a túlerőnek

Nem hiszek a túlerőnek
Se jobbnak,
Se balnak;
De hiszem, hogy a magyarok
Még élni akarnak.
——
Nem hiszek a médiának,
Akárhogyan fújja;
Nem hiszem, hogy csak a pénzre
Mutat Isten ujja.
—–
Nem hiszek se komprádornak,
Se száj-gerillának;
Nem hiszem, hogy pénz  vagy fegyver
Jobb jövőt találhat.
—-
Nekem a sok fényes csillag
Idegen,
És hidegen ragyog;
Én nem vagyok uniós,
Én csak magyar vagyok.
——
Nem hiszek mell-döngetésnek,
Se propagandának,
De hiszem, hogy kényszerpályán
Csak a halál várhat.
—-
Nem hiszek a túlerőnek,
Se a fegyvereknek;
De hiszem, hogy a békesség
Jár az embereknek.

Nem hiszek a hiteleknek,
Se az uzsorának;
De hiszem, hogy jobb jövője
Lehet a világnak.
—–
Nekem a vén globál-végzet
Ostobán
És üresen makog;
Itthon kéne békességben élni,
Magyarok.
—–
Megalkuvónak én érdes
És öreg vagyok;
Próbáljunk meg,
Ha még lehet
Élni,
Magyarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése