2015. szeptember 13., vasárnap

Mikulás bácsi és a bajdémon

A Hahotának írom.
Mikulás munkáját megpróbálja megzavarni a Gonosz…

Részlet:

2. Jelenet
Gerzson egyedül

GERZSON:
Ideje bemutatkoznom.
Gonoszvári Gonosz Gerzson
Vagyok, a legfőbb bajdémon.
Hogyha jó nagy bajt okozok,
Azon jó nagyot kacagok!
De nem vagyok telhetetlen,
Mindig kis bajokkal kezdem.
A kis bajból lesz a nagy baj!
Na, lássuk, itt mire megyek?
Biztos, hogy sikeres leszek,
És olyan nagy bajt okozok,
Hogy tüstént be is vonulok
A démon-történelembe.
Több krampuszt ágyba döntöttem,
Manókat betegítettem,
Ezek kezdeti sikerek.

Nr. 2. Gerzson bajdémon-dala

Gonoszvári Gonosz Gerzson vagyok,
A bajdémon.
Ahol baj,
Vagy katasztrófa tör ki
Ott a hajlékom!

Kis baj!
Jaj!
Kis baj!
Jaj!
Kis bajból lesz
A nagyobb baj!
Abból meg,
Jaj, jaj, jaj!
Abból meg lehet
Még nagyobb baj!

Minél nagyobb a baj, annál nagyobb
Az élvezet!
Jó sok baj,
Jó sok nagy csapás színezi
Az életet!

Kis baj!
Jaj!
Kis baj!
Jaj!
Kis bajból lesz
A nagyobb baj!
Abból meg,
Jaj, jaj, jaj!
Abból meg lehet
Még nagyobb baj!

Gonoszvári Gonosz Gerzson vagyok,
Bajkeverő!
Nagy baj kell!
Jó nagy baj,
És én leszek mindig
A nyerő!

Kis baj!
Jaj!
Kis baj!
Jaj!
Kis bajból lesz
A nagyobb baj!
Abból meg,
Jaj, jaj, jaj!

Abból meg lehet
Még nagyobb baj!

(Zaj.)

Jön valaki? Résen leszek!

(Belép Krampuszkarcsi.)

 ——–

Hogy mi lesz a vége?
A Gonosz mindig nevetséges…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése