2014. április 2., szerda

Huszonkét éve

Huszonkét éve…
Még most sem hiszem,
És az Időt
Hiába kergetem.
——–
Magasra tágul a kék ég felettem,
Egy apró kislány
Édesapja lettem.
Táncolt felettem a tavasz-vidék,
És visszhangot vetett
A messzeség.
—-
Ma huszonkét éve,
Örömfelhőkön
Szálltam fel az égbe.
—–
Huszonkét éve
Szállt az ég velem,
Azon a csodás
Régi reggelen.
Tavasz volt,
Remények álltak csokorba,
Fent napsugár dalolt,
S a virágpompa
Egyedült nekünk szólt.
—-
Huszonkét éve…
Az Ég nevetett,
S fáradt öröm cipelt a Föld felett.
—–
Feledhetetlen öröm…
Ma is lángol,
Ezer göndörhajú emlék ficánkol
Lelkem párnáján
Huncut kis szemekkel;
Micsoda reggel,
Csodás régi reggel!
—-
Jöttek Veled  a csodás reggelek,
Nevető szemű,
Huncut kisgyerek!
—-
Örök-mozgékony, csodás kis vakarcsunk,
A nyelvünk lógott Tőled
Évekig.
—-
Huszonkét év
Szemem előtt pereg,
Talán mégiscsak
Felneveltelek…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése