2011. március 3., csütörtök

Farsangoltunk...






Szóval farsangoltunk, jó nagyot farsangoltunk az elmúlt pénteken. Csak a tél maradt mégis a nyakunkon..

Harlekin társulata nem hiányozhat egy ilyen rendezvényről.

Esküszöm, nem akartam mindig takarásban lenni. Minek bujkálni, ha amúgy is felismerhetetlen vagyok? De a fotós mindig talált nálam érdekesebbet.

A második képen nem vagyok takarásban, csak árnyékban. De legfeljebb a nagyon jószeműek vehetnek észre.

Lényegében viháncoltunk egy jókorát. Mi voltunk a menet rosszcsontjai.

A harmadik fotón a csapat. Magam megint abszolút takarásban.

Frenetikus széltoló-téltoló a makacs télben. Még csak utána következett az igazi havazás.

A negyedik kép azt örökíti meg, amikor a menet célba ér.

Elköszönés az ötödiken.

Nem tudtam minden festéket lemosni magamról, a haza-buszon jól megbámultak.

Hazaérkezés után megírtam a Szőke nő következő részét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése