2011. február 14., hétfő

Köszönet és hála

Drága Anikómnak

Köszönet és hála!

Lelke és Szerelme

Lelkem felé tárva,

Ebben a világban

Nem lehetek árva,

Drága Anikómnak

Köszönet és hála!

——-

Drága Lányaimnak

Köszönet és hála,

Megszülettek hozzám

Erre a világra,

Általuk lelhettem

Magamban apára,

Drága Lányaimnak

Köszönet és hála!

——–

Drága Szüleimnek

Köszönet és hála,

Míg létem vékony volt,

Nem szakadt a szála,

Ők hoztak el engem

Az élet házába,

Drága Szüleimnek

Köszönet és hála.

—–

Jóbarátaimnak

Köszönet és hála,

Úgy állnak mellettem,

Mint megannyi szálfa,

A barátság mindig

A halál halála.

Drága Barátaim,

Köszönet és hála.

——

Tanítványaimnak

Köszönet és hála,

Huncut modernkedés

Műanyag korába’

Egyetlen percet sem

Élhettem hiába,

Tanítványaimnak

Köszönet és hála.

——

Drága Anikómnak

Szeretet és hála,

A vállamhoz feszül

A Kedvesem válla,

Otthonomra leltem

Mindörökre nála,

Drága Anikómnak

Szerelem és hála.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése