2010. február 6., szombat

Creative Blogger





Így fest Chellovektől újítva.

http://chelloveck.sfblogs.net/2010/02/05/kollarik-ujitotta-kreativblogger-kituntetes/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+sfblogsnet-kiemelt+(SFblogs.net+-+kiemelt+blogok)
Magam Chellovektől kaptam, ő pedig Nitától.

Az eredeti.



http://konyvgalaxis.freeblog.hu/
Ezennel átveszem a stafétabotot, és kísérletet teszek a vele járó kötelezettségek teljesítésére.

Péter: köszönöm, hogy rám gondoltál!

Írnom kell magamról hét dolgot. Lássuk:

1. Az első scifi, amit életemben olvastam, A Föld nővére volt; lehettem úgy nyolc-kilencéves.

2. Az egykori Varsói Szerződés utolsónak felavatott tartalékos tisztjeinek csoportjába tartozom.

3. Édesszájú vagyok, alkoholt viszont egyáltalán nem fogyasztok.

4. Hiszek az élethosszig (vagy tovább) tartó szerelemben és a szabad akaratban

5. Számos begépeletlen regénykéziratom van.

6. Túlkoros idealista és éretlen garabonciás vagyok; világéletemben imádtam Shakespeare-t, a szép verseket, izgalmas regényeket, a jó kajákat és a kerek női popsikat.

7. Öreg vagyok már megalkuvónak; feladni sose késő és - szex a lelke mindennek!

——-

Most pedig tovább kell adnom hét blogtársamnak.

Itt annyiban újítok, hogy nemcsak sfblogs.-os, hanem blogteres társaknak is továbbadom.

Lássuk a névsort!

Sheenard!

Onsai!

Bellamaria!

Raves!

Évi!

Seafalcon!

La Amante!

Veselkedjetek neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése