2024. július 5., péntek

Gyönyörű nehéz nap estéjén









(Egészen délig jött a bajra baj,
Meg-megingott alattunk a talaj...)

Sok év óta most újra Együtt,
Ketten;
Bájos, tündéri színjátszó sereggel.

Új darab,
Székek,
Színpadi terek;
Meg tizenöt csodálatos gyerek.

Kaptunk tizenöt fénylő kis csodát,
Néhány szülő igazi jóbarát.

(Kora délután felnéztem az égre.
Baj volt,
Mégis milyen szép lett a vége...)

Hétfőn nagy hőség,
Özönvíz jött keddre,
Mégis végig jó volt az Isten kedve.

Fellegek úsztak a fejünk felett,
A Nap sütött,
Anikó rendezett.

Hétfőtől péntekig
Jött napra nap;
Egy csaknem nyolcvan oldalas darab,

Tizenöt fénylő szemű ifjú ember
Meghódította végül
Becsülettel.

Átszervezés,
Kettős szerep,
Mint régen,
S az előadást nagyon büszkén néztem.

Láttam, ahogy a publikum figyel,
Ilyenkor nem cserélnék senkivel.

Láttam, hogy az előadás pereg,
Teszi a dolgát sok ügyes gyerek,

Néhánynak ez volt még a tűzkeresztség,
Láttam, hogy bontakozik a tehetség,

Az aurája majd az Égre nő,
Többször megállt Tőlük a levegő.

Sorok peregnek, füstölög a rím;
Csak így tovább,
Drága Gyerekeim!

Gyönyörű napunk fordul éjszakába,
Sokáig fogunk nézni még utána...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése