2023. július 10., hétfő

Úszni magamtól tanultam




Úszni magamtól tanultam

Gyermekként a Balatonban.


Ezerszer is kapálóztam,

Buktam, ittam,

Fel nem adtam.


Elmerültem,

Fuldokoltam;

Azért is tovább folytattam.


Csapkodtam,

Bugyborékoltam,

De a végén -

Fennmaradtam...


Úszni magamtól tanultam

Nyaranta a Balatonban.


A Balaton

Csodák helye,

Számomra az Élet Vize.


Partja mellett nevelkedtem,

Partja mellett eszmélkedtem.


Ott tanultam kételkedni,

Remélni,

Tanulni,

Hinni.


Úszni magamtól tanultam,

Szabályhoz nem idomultam,


Úszásom egyéni fajta,

Nem is változtatok rajta.


Nekem így nagyon megfelel,

A szabály meg nem érdekel.


Változtatni úgysem fogok;

Morogjanak a kánonok...


Magam vagyok

Jövőm,

Múltam;

Úszni magamtól tanultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése