2022. május 30., hétfő

Azt hittem, hogy nincs rükvercem...




Mégiscsak eljött ez a nap,

Visszakaptam a kocsimat.


Izgulva, és elfogódva,

Előbb Suzukihoz szokva,


Majd buszozásra ítélve,

Három hétig nem vezetve,


Izgulva és elfogódva

Ültem be az autómba.


Karambol utáni hetek

Fásultsága bennem remeg,


Érzelmet stresszel, agyat vés;

Jött a hatalmas baklövés...


Akkorát égtem valóban,

Mint hasáb a kandallóban...


Szokott parkolómhoz hajtok,

Megállok, hogy betolatok,


A sebességváltót fogom

Az én drága kis kocsimon,


Amit öt éve vezetek,

Nem találom a rükvercet...


Telefon, aztán előre,

Frászt hozva a szerelőre...


Kihírdettem én, a dőre,

Nincs a  kocsimnak rükverce..


Megvolt persze a rükvercem,

Csak nem jó helyen kerestem...


A szerelő mutatta meg...

Aztán biztos kiröhögtek...


Elmezavar a négyzeten...

Még most is csak emésztgetem...


Suzukihoz szokott kezem

Azt hitte, hogy nincs rükvercem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése